woensdag 5 oktober 2011

Renovatie keuken af



De keuken is af. Althans voorlopig. Want het is natuurlijk nooit af. Ik vind altijd nog wel ergens iets leuks wat er ook bij kan. Bijvoorbeeld een nieuwe langwerpige keukentafel, die wil ik nog graag hebben.
Maar voorlopig is de renovatie rond.




De potjes heb ik bekleed met hetzelfde stofje als het gordijntje en de theedoeken. En de pannenlappen. Met een leuk lintje erop (ook weer van de rommelmarkt) ziet het er gezellig uit. De delftblauwe borden zijn eigenlijk twee plaatjes. Met het zwarte lijstje (balsahout) eromheen ziet het er bijna echt uit.
  


De rode pot op het rekje heeft hetzelfde lintje gekregen. De borden vullen de muur goed op.

 
 
De bakspullen met de kers-versiering passen mooi bij het Reutter-setje Jam maken. Precies hetzelfde kersje. Vooral de koffiepot vind ik erg leuk.

De keukenrol heb ik verplaatst naar de zijkant, daar hangt hij beter. De pannenlappen maken het extra gezellig! De muis is van schrik achter de prullebak gekropen.

Dit is het totaalplaatje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten