woensdag 16 november 2011

Kiekjes in mijn (grote) huis

Als je foto's maakt van plekjes in je huis, zie je pas goed of de compositie klopt!

Dienblad van de Makro, etagere van Ikea, decoratie erop van Clayre & Eef, flesjes van V&D. Het theepotje was een cadeautje van mijn zus!

Een antiek tinnen koffiesetje (erfstuk) gecombineerd met nieuw 'oud spul'.

De vazen waren een cadautje van Sandra P. De decoratie komt van Intratuin.

Het dienblad was eerst groen en heb ik oud rood geverfd. Het potje is (wederom) een cadeautje van mijn zus (wat ben ik vaak jarig geweest......) De rest van de decoratie is of zelfgemaakt, of van Intratuin of ergens anders vandaan.


Op dit tafeltje met dienblad (Praxis) ligt een servet en roosjes van Clayre & Eef, de lantaarn kan echt branden en komt van de Gamma. Herman heeft het lampje in een kaars verstopt. Het stolpje is van Intratuin en is gevuld met kleine kunstappeltjes. Het droppotje (glas) is van Herman  en is een erfstukje van zijn vader.

Dit tafeltje was eerst blank en heeft dezelfde rode kleur gekregen als het dienblad. Erop een mooie vaas/pot, ooit gekocht in Venlo. Het Ruijterdoosje heb ik laatst op een rommelmarkt gekocht. De vaasjes zijn van de Action.

Dit memobord was een kerstcadeau van mijn werk.
Herman heeft er twee hangvazen opgemonteerd. Prachtig toch?

Dit rek hebben we gekocht in de kringloopwinkel RD4. Herman heeft het opgeschuurd en licht grijs geverfd.
De blikjes bovenop zijn de afgelopen jaren verzameld. De engeltjes komen van de Scholtissenhof in Bocholtz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten