donderdag 17 november 2011

Brocante in mijn gewone huis

Om de goede sfeer in mijn minihuisjes te krijgen, snuffel ik altijd wel in de winkels naar spullen van Clayre en Eef, Riverdale en andere brocante merken.
Het resultaat is dat mijn huis inmiddels ook al een aardige verzameling snuisterijen heeft.





In de Adriadne at Home - Brocante van dit najaar stonden ook weer zulke leuke dingen. Ik raakte helemaal geinspireerd. Vanmiddag ben ik naar de Action en naar Cadeau van Bo geweest en daar vond ik de volgende spullen. Helemaal goed om gedurende de Kersttijd de voordeur te versieren.

De kaarsenstandaards heb ik voor mijn verjaardag gekregen van mijn zus (dikke kus, Cora).
De kleine grijsblauwe potjes met de engeltjes erop zijn van Cadeau van Bo, de rest is van de Action.
Nu nog een leuke groenversiering erbij bedenken! Totale schade: € 10,- voor de kleine potjes en de rest (min de kaarsenstandaards natuurlijk) € 15,-!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten